Vi har skapat olika "flöden" för att bättre kunna hantera och få struktur på ärenden.
Givetvis kan du maila direkt till den gamla e-postadressen (som vidarebefodras till den nya e-postadressen) eller den nya e-postadressen.
Vi skulle dock uppskatta om du i största möjliga mån kan använda dig utav kontaktformuläret.
Här kan du inkomma med generella förfrågningar som inte passar in under någon annan kategori.
Ange namn, husnummer, lägenhetsnummer samt mobiltelefonnummer så återkommer vi.
Avser ditt ärende en motion;
- En motion ska vara ett yrkande som kan ligga till grund för ett beslut.
- Inkomna motioner behandlas av styrelsen och därefter kommer styrelsen beslut avseende motionerna att meddelas medlemmarna innan dessa behandlas på stämman.
- Anonyma motioner behandlas inte.
Läs gärna hur en motion kan formuleras här:
Skriva en motion – hur gör man? | Riksbyggen
Samtlig köhantering sker genom Riksbyggen, v.v. se denna sida.
Här kan du som har en hyresrätt inkomma med dina förfrågningar.
Ange namn, husnummer, lägenhetsnummer samt mobiltelefonnummer så återkommer vi.
Här listas uppgifter till vart du ska vända dig vid problem gällande:
- Internet
- TV
- Tvättstugebokning
Är du en mäklare som ska förmedla ett objekt som tillhör vår förening?
Vad kul! All information avseende objektöverlåtelse m.m. sker genom Riksbyggens "ny-medlem";
NyMedlem (ny-medlem.se)
Är du intresserad av att medverka och förbättra vårt område?
Roligt! Valberedningen nås genom detta ämne i kontaktformuläret (kontakt med valberedningen är fristående från styrelsen där styrelsen inte har insyn).